راهکار هوشمند فولفیلمنت تاپین | رها از دغدغه‌های لجستیک

تاپین، با ارائه راهکار هوشمند فولفیلمنت، شما را از دغدغه‌های انبارداری رها می‌کند تا بتوانید با تمرکز و انرژی بیشتر، کسب‌وکار خود را به سطح بعدی برسانید و به اهدافتان سریعتر دست یابید.
پست پیشتاز

راهکار هوشمند فولفیلمنت تاپین | رها از دغدغه‌های لجستیک

در دنیای رقابتی امروز، تمرکز بر رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار از همیشه مهم‌تر است. اما مدیریت چالش‌های لجستیک مانند انبارداری، بسته‌بندی و ارسال سفارشات می‌تواند انرژی و منابع شما را تحلیل برده و از سرعت رشدتان بکاهد. تاپین، با ارائه راهکار هوشمند فولفیلمنت، شما را از این دغدغه‌ها رها می‌کند تا بتوانید با تمرکز و انرژی بیشتر، کسب‌وکار خود را به سطح بعدی برسانید و به اهدافتان سریعتر دست یابید.

سفارش گردانی یا (fulfillment) چیست؟

قبل از این که به شرح خدمات فولفیلمنت تاپین بپردازیم؛ نیاز است تا بدانیم سفارش گردانی یا فولفیلمنت چیست و شامل چه خدماتی می‌شود؟
سفارش گردانی از جمله خدمات لجستیک است. فولفیلمنت در واقع به فرآیند دریافت، آماده سازی و تحویل سفارشات در فروشگاه‌های آنلاین و یا کسب و کارها گفته می‌شود. این فرآیند از زمان ثبت سفارش آغاز و تا زمان تحویل سفارش به مشتری به پایان می‌رسد؛ بنابراین اگر این فرآیند به‌درستی و باکیفیت انجام گیرد، درنتیجه مشتریان از کسب و کار شما و روند خرید رضایت کامل خواهند داشت.

چرا فولفیلمنت تاپین؟

  • خداحافظی با محدودیت‌های فضا و نیروی انسانی:

دیگر نیازی به هزینه‌های سنگین اجاره انبار، استخدام نیروی انسانی و مدیریت چالش‌های مرتبط با آن نخواهید داشت. منابع خود را صرف توسعه‌ی کسب‌وکارتان کنید، نه مدیریت لجستیک.

  • افزایش سرعت و دقت در پردازش سفارشات:

با استفاده از سیستم‌های مکانیزه و تیم متخصص و کارآزموده، سفارشات مشتریان با دقت و سرعت بالا پردازش و آماده‌ی ارسال می‌شوند. این به معنی افزایش رضایت مشتری و بهبود شهرت برند شماست.

ربات تلگرامی تاپین
  • تنوع در گزینه‌های ارسال و تحویل:

با اتصال به شبکه‌ی گسترده‌ی شرکای حمل‌ونقل تاپین، می‌توانید گزینه‌های متنوعی را برای ارسال و تحویل سفارشات به مشتریان ارائه دهید و نیازهای متنوع آنها را برآورده کنید.

  • شفافیت و کنترل کامل بر فرایندها:

با استفاده از پنل کاربری اختصاصی تاپین، به‌صورت لحظه‌ای به اطلاعات مربوط به موجودی انبار، وضعیت سفارشات و هزینه‌ها دسترسی خواهید داشت. این شفافیت به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای کسب‌وکارتان بگیرید.

برون‌سپاری سفارش گردانی و مزایای آن

همانطور که اشاره کردیم، سفارش گردانی از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل بسته به مشتری، در جریان است؛ بنابراین فولفیلمنت ۴ مرحله اصلی دارد:
۱٫ مدیریت موجودی
۲٫ بسته بندی مرسوله
۳٫ ارسال و تحویل مرسوله به مشتری
۴٫ فرآیند مرجوعی کالا
با توجه به مراحل مطرح شده و منابع موردنیاز هریک، اگر هر کسب‌وکار، تصمیم داشته باشد تا تمام مراحل سفارش گردانی را به صورت برون سپاری انجام دهد، در صرف زمان و منابع خود بسیار صرفه جویی خواهد داشت. همچنین برون سپاری فولفیلمنت، امکان مدیریت حجم بسیار بالایی از سفارشات را به کسب‌وکار شما خواهد داد.

همکاری با برترین شرکت‌های فولفیلمنت کشور

تاپین با افتخار اعلام می‌کند که با دو مجموعه پیشرو و باتجربه “روناد” و “ایفا” در زمینه‌ی فولفیلمنت همکاری می‌کند. این همکاری به ما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زیرساخت‌های پیشرفته و تخصص این دو مجموعه، بهترین خدمات سفارش گردانی را با کیفیتی منحصربه‌فرد به کسب‌وکارها ارائه دهیم.

هـزاران کسب‌وکار فعــال اینجــا در تاپیــن!

تاپین تنها در مورد ارسال مرسولات صحبت نمی‌کند، بلکه  داستان افراد موفق پشت آن را نیز روایت میکند. با امتیاز ۴٫۶+ در وردپرس و رتبه ۱ در شرکت ملی پست، می‌توانید مطمئن باشید که در مسیری امن قدم گذاشتید.

داستان های بیشتری درباره موفقیت مشتریان کشف کنید.

مشاهده بیشتر