رهگیری

اطلاع رسانی پیامکی: امکان آگاه سازی مشتری از وضعیت مرسوله، با راهکار اطلاع رسـانی پیامکـی موجـود اسـت. پس از ثبـت مرسـوله، برای گیرنده شما پیامکی ارسال می شود و کد رهگیری در آن اعلام می گـردد. پیـام هـا در چندمرحلـه مختلف روند ارسـال را به اطلاع مشـتری می رسـانند. این پیامک ها خدماتی محسوب شده و توسـط سیستم های مسدودسـازی تبلیغات مسدود نخواهند شد.

پیگیری مرسولات: پیگیری مرسولات: می توانید وضعیت هر سـفارش را در پنل کاربری خود، مشاهده و مدیریت کنید

پشتیبانی اختصاصی: پشتیبانی اختصاصی: در صـورت بروز مشـکل (مفقـودی، خسـارت و … ) پیگیری سریع از سمت تاپین صورت خواهد گرفت. تاپین حافظ منافع شما در شرکت های حمل است.

صفحه رهگیری اختصاصی :رهگیری هوشمند تاپین به ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش کمک می‌کند. با چند کلیک، رهگیری سفارش تنظیم می‌شود و به‌روزرسانی‌های تحویل از طریق ایمیل و پیامک خودکار ارسال می‌شود. صفحات رهگیری برنددار شده که شامل اطلاعات رهگیری ، لوگو و طرح رنگ برند شما هستند، به مشتریان نمایش داده می‌شوند و فرصتی برای فروش مجدد، ارائه بنرهای تبلیغاتی و جلب فالوورهای شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کنند. این صفحات باعث کاهش درخواست‌های پشتیبانی و افزایش رضایت مشتری می‌شوند. همچنین، این نرم‌افزار به خرده‌فروشان امکان می‌دهد با ارائه رهگیری محموله فعال و سفارشی‌سازی صفحات رهگیری، تجربه‌ای شخصی‌سازی شده و رضایت‌بخش برای مشتریان ایجاد کنند. با اعلان‌های قابل تنظیم و به‌روزرسانی‌های در لحظه، اضطراب مشتریان کاهش می‌یابد و تعامل بیشتری ایجاد می‌شود که منجر به فروش تکراری می‌شود.

رهگیری

مزایای رهگیری تاپین :

  1. تقویت وفاداری مشتری: ارتباطات مشتری را فراتر از بازاریابی و فروش ساده گسترش دهید و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید.

  2. افزایش نرخ تبدیل و درآمد: فرصتی برای به اشتراک گذاشتن بنرهای تبلیغاتی، برجسته کردن فروش‌های آتی و ارائه توصیه‌های محصول.

  3. جذب فالوورهای بیشتر در شبکه‌های اجتماعی: به‌روزرسانی‌ها، اخبار و هدایا را با قرار دادن حساب اینستاگرام در صفحه رهگیری به اشتراک بگذارید.

  4. کاهش درخواست‌های به‌روزرسانی وضعیت: ارائه اطلاعات واضح به مشتریان در مورد وضعیت رهگیری، زمان پاسخگویی به تیکت را کاهش می‌دهد.

  5. ارائه رهگیری محموله فعال و در زمان واقعی: مشتریان می‌توانند به‌روزرسانی‌های در لحظه را دریافت کنند.

  6. سفارشی‌سازی صفحات رهگیری: صفحات ردیابی را بر اساس کسب و کار و با دارایی‌های بازاریابی و عناصر طراحی سفارشی کنید.

  7. ایجاد تجربه‌های رهگیری هدیه برای مناسبت‌ها: برای تعطیلات و مناسبت‌های خاص، تجربه‌های ویژه ردیابی هدیه ایجاد کنید.

  8. افزایش تعامل مشتریان: صفحات مارک‌دار و بسیار قابل تنظیم فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد تمایل بیشتر به برند و افزایش فروش تکراری ارائه می‌دهند.

  9. کاهش اضطراب مشتری: با اعلان‌های بی‌درنگ هنگام به‌روزرسانی وضعیت سفارش، اضطراب مشتری را کاهش دهید و انتظار ایجاد کنید.

  10. بهره‌وری بیشتر در پشتیبانی مشتری: ارائه اطلاعات کامل رهگیری باعث کاهش درخواست‌های تیکت و افزایش بهره‌وری تیم پشتیبانی می‌شود.