تاپین چیست؟
تاپین با یک کلیک کسب و کارهای آنالین و شرکت های حمل و نقـل را بـه یـک دیگر متصـل می کنـد.
پلتفرم تاپیـن راهکار هوشـمند لجسـتیک اسـت که روزانـه هزاران مرسـوله را در شـبکه لجستیکی کشـور مدیریـت می کند.
تاپیـن بـه عنوان یک مارکت پلیس لجسـتیکی، پیشـروی بازار نوآوری لجستیک ایران است.
تاپین با ۳ روش
on demand
same day,next day
scheduled
مرسولات شما را در تهران به دست مشتریانتان می رساند.
با تاپین، به آسانی و با اطمینان مرسولات خود را از طریق شرکت ملی پست ایران و تیپاکس به سراسر ایران ارسال میکنید.
کسب و کارهایی که میخواهند وقت و انرژی خود را روی توسعه کسب و کار بگذارند، میتواند محصولات خود را در یک انبار مرکزی قرار دهند؛ با هر ثبت سفارش، آماده سازی و ارسال توسط انبار انجام می شود. لازم به ذکر است هاب ها در تهران هستند.
صندوق پستی هوشمند و الکترونیکی در مکانهای مشخص مستقر شده و کارکرد اصلی آن حفاظت، نگهداری و تحویل هر نوع بسته (شامل اسناد و مدارک، وسایل شخصی و ...) است.
بیمه اختصاصـی تاپین، وصـول مطالبات مرسـولات آسـیب دیـده دیگـر دغدغه شـما نخواهد بود.
در ایـن روش هزینـه ارسـال و مرسـوله توسط گیرنده هنگام تحویل مرسوله، به پسـتچی پرداخـت می شـود؛ ایـن مبلـغ پـس از توزیـع بـه حسـاب کاربـری شـما افزوده می شود.
سرویس "تأیید تحویل مرسوله" به فرستنده و دریافتکننده اطمینان میدهد که مرسوله به درستی و در زمان مقرر به مقصد تحویل داده شده است. تاپین این کد را برای کسب و کارهای آنلاین تولید میکند و دریافت کنندگان فقط با تحویل کد تحویل به سفیر قادر به دریافت مرسوله هستند.
تاپین با سه روش
on demand
same day,next day
scheduled
مرسولات شما را در تهران به دست مشتریانتان میرساند.
با تاپین، به آسانی و با اطمینان مرسولات خود را از طریق شرکت ملی پست ایران و تیپاکس به سراسر ایران ارسال میکنید.
کسب و کارهایی که میخواهند وقت و انرژی خود را روی توسعه کسب و کار بگذارند، میتواند محصولات خود را در یک انبار مرکزی قرار دهند؛ با هر ثبت سفارش، آماده سازی و ارسال توسط انبار انجام می شود. لازم به ذکر است هاب ها در تهران هستند.
صندوق پستی هوشمند و الکترونیکی در مکانهای مشخص مستقر شده و کارکرد اصلی آن حفاظت، نگهداری و تحویل هر نوع بسته (شامل اسناد و مدارک، وسایل شخصی و ...) است.
بیمه اختصاصـی تاپین، وصـول مطالبات مرسـولات آسـیب دیـده دیگـر دغدغه شـما نخواهد بود.
در ایـن روش هزینـه ارسـال و مرسـوله توسط گیرنده هنگام تحویل مرسوله، به پسـتچی پرداخـت می شـود؛ ایـن مبلـغ پـس از توزیـع بـه حسـاب کاربـری شـما افزوده می شود.
سرویس "تأیید تحویل مرسوله" به فرستنده و دریافتکننده اطمینان میدهد که مرسوله به درستی و در زمان مقرر به مقصد تحویل داده شده است. تاپین این کد را برای کسب و کارهای آنلاین تولید میکند و دریافت کنندگان فقط با تحویل کد تحویل به سفیر قادر به دریافت مرسوله هستند.
راه حل های متنوع: تاپین یک مارکت پلیس لجستیکی است که شرکت های حمل بسیاری به آن متصل هستند. تاپین حق انتخاب ارسال با شرکت های مختلف حمل و نقلی را به شما می دهد. همچنین شما برای هر ارسال، قابلیت محاسبه هزینه هر شرکت را دارید.
جمع آوری: بـا توجـه به شـرایط کسـب و کار آنلاین شـما، امـکان جمع آوری درب محل نیز موجود است.
پشتیبانی اختصاصی: در صـورت بروز مشـکل (مفقـودی، خسـارت و … ) پیگیری سریع از سمت تاپین صورت خواهد گرفت. تاپین حافظ منافع شما در شرکت های حمل است.
صفحه رهگیری هوشمند: با صفحه رهگیری هوشـمند تاپین، امکان رهگیری مرسـوله با یک کلیک، برای مشـتریان شـما فراهم اسـت. رهگیری و مشاهده دیگر مرسوله های ارسالی به مقصد مشتری در همین صفحه امکان جذاب دیگری است که ارائه می شود.
اطلاع رسانی پیامکی: امکان آگاه سازی مشتری از وضعیت مرسوله، با راهکار اطلاع رسـانی پیامکـی موجـود اسـت. پس از ثبـت مرسـوله، برای گیرنده شما پیامکی ارسال می شود و کد رهگیری در آن اعلام می گـردد. پیـام هـا در چندمرحلـه مختلف روند ارسـال را به اطلاع مشـتری می رسـانند.